Zacznij działać!




Sierpień. Za miesiąc zaczyna się rok szkolny. Tylko miesiąc, a ty? Wykorzystałeś/wykorzystałaś pierwszą połowę wakacji dobrze? Jeśli nie to zacznij działać! Każdy chce spędzić je jak najlepiej, no i oczywiście ze świetnymi ludźmi. Co zrobić aby były one udane?



1. Wyjdź z domu!

Siedzenie przed komputerem/telewizorem i narzekanie jakie te wakacje są nudne nie sprawi iż będą one lepsze. Wyjdź z domu, nawet zwykły spacer, wypad z przyjaciółmi nad wodę umili ci czas i sprawi iż poczujesz się szczęśliwszy/wsza! :D




2.Sport? Czemu nie!

Może jazda na rowerze albo bieganie? Warto od czasu do czasu wstać wcześniej rano wziąć telefon oraz słuchawki i  iść pobiegać lub wybrać się na przejażdżkę rowerową. Nawet 30 min jest wystarczające,a dzięki aktywnemu rozpoczęciu dnia może stać się on o wiele lepszy. Jeszcze jednym plusem jest dobra kondycja :D


3.Obóz

Czemu nie? Obóz to bardzo fajny pomysł na wypoczęcie, zrelaksowanie się i co najważniejsze na świetną zabawę! Zawsze można na taki obóz namówić przyjaciół :)

http://obozymlodziezowe.pl/



4.Koncerty

Jeśli w twojej miejscowości lub w jej okolicach są organizowane jakieś koncerty i grają zespoły, których muzykę lubisz to nie ma na co czekać! Kupuj bilet i ruszaj. Na koncertach zawsze jest ciekawie, można poznać różnych ludzi, pośpiewać razem z nimi no i zawsze są wspomnienia w postaci zdjęć, nagrań, autografów :D



  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  




Komentarze

  1. Świetne porady :)

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne porady, na prawdę bardzo motywują! :)
    Uwielbiam sport i wysiłek fizyczny :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi!
    Nowa sesja zdjęciowa z drugą modelką pt. ''Sugar Skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, lepiej jest wykorzystać wakacje na maksa, niestety w moim przypadku jest to leniuchowanie się. ;D Czytanie, spanie i słuchanie muzyki to są moje wykorzystane wakacje. Co nie zmienia faktu- świetne porady! Może nawet i wyjdę dziś pobiegać… hmm….

    pozdrawiam, http://strange-is-so-cute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej listy nie przemawia do mnie jedynie koncert, wolę słuchac muzyki w domu, jakoś w większej grupie ludzi nie umiem się skupic na muzyce ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjdź z domu DOKŁADNIE!! ludzie ruszcie dupkę, pogoda jest idealna!
    Zapraszam do siebie miło by było gdybyś kliknęła w link do kombinezonu :*
    http://feather92.blogspot.com/2015/08/dresslink-black.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne porady :) Ja czuję, że nie wykorzystałam lipca w 100% i czas wziąć tyłek w kroki i ruszyć się z domu :D A w wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo motywujący post, świetne porady :D
    Ja staram się własnie wykorzystywać wakacje na 100% i szukam sobie cały czas czegoś do roboty ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne porady ! Ciekawy post!
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uważam, że dobrze wykorzystałam na razie wakacje :)
    Ciekawe pomysły. :)
    My blogging travel

    OdpowiedzUsuń
  10. Znów się muszę wziąć za bieganie :D Fajny post. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie wykorzystałam wakacji w pełni. Nie wiem co robić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wakacje wykorzystałam juz w pełni ze juz ich dosyć : )

    yumimagenta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo spodobał mi się Twoj blog :*
    Jedyne co mi zostaje z Twojej listy to sport :* i tak do konca !
    Buziaki :*

    Zapraszam do siebie:*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. twoje pomysły sa bardzo ciekawe
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie ostatnio wyszłam na świeże powietrze sobie pobiegać, było cudnie! :)

    Zapraszam na bloga: www.yourinspiration77.blogspot.com

    Na tym blogu nie będę ograniczała się do jednej tematyki. Znajdziecie tu wiele recenzji filmów oraz książek. Nie zabraknie u mnie także świata mody i urody. Poznacie metody skutecznej nauki języków obcych. A to jeszcze nie koniec... Każdy post będzie zasilany dawką inspiracji oraz dobrej jakości zdjęciami...

    Pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne pomysły :) Ja już szkole zaczynam 27 sierpnia

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  17. Super porady ;)
    Zapraszam
    Igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarze są motywacją do dalszego działania. :)

Popularne posty z tego bloga

| 5 filmów i seriali które polecam #4 |

5 filmów które polecam