5 filmów, które polecam #2
Ludzkimi ciałami zawładnęły istoty, żadnemu człowiekowi nie udało się pokonać wroga. Do czasu kiedy ( jak myślimy) ostatnia normalna dziewczyna została przez nie porwana, a jej ciało opanowała pozaziemska istota. Okazuje się, iż główna bohaterka- Melanie Stryder porozumiewa się z wrogiem , zaprzyjaźniają się. Wagabunda ( pozaziemska istota) pomaga Melanie w odnalezieniu rodziny i chłopaka.
Strasznie ciekawy,pod koniec również wzruszający
Strasznie ciekawy,pod koniec również wzruszający
2. Ps. Kocham Cię
Mąż Holly umiera. Ona pogrążona w żałobie i totalnej rozpaczy pewnego dnia zaczyna dostawać od niego listy. Wiedział, że po jego śmierci żona nie będzie potrafiła ułożyć życia na nowo i dlatego postanowił jej w tym pomóc. Pod każdym listem od Gerry'ego jest dopisek " Ps. Kocham Cię."
Film piękny, wzruszający. Bardzo mi się spodobał.
Film piękny, wzruszający. Bardzo mi się spodobał.
3. Nostalgia Anioła
Susie- 14 letnia dziewczyna, wesoła, uśmiechnięta, z pasja do fotografii.
Pewnego dnia kiedy szczęśliwa po umówieniu się z chłopakiem, w którym jest zakochana wracała do domu w polach spotkała swojego sąsiada- starszego mężczyznę. Niestety nie wiedziała, iż on na nią czekał. Zrobił domek w podziemiach w celu zaciągnięcia tam dziewczyny. Zgwałcił ją i zamordował. Susie stała się aniołem i dawała znaki swojemu ojcu, iż jest przy nich.
Najcudowniejszy film jaki dotąd obejrzałam wręcz fantastyczny! Bardzo smutny, ale obejrzeć na prawdę warto.
4. Vicky Cristina Barcelona
"Dwie młode Amerykanki, Vicky i Cristina, przyjeżdżają na wakacje do Barcelony. Obie dają się wciągnąć w romantyczną i seksualną przygodę z poznanym tam Juanem Antonio."
Film bardzo dziwny, ale muszę przyznać, że również ciekawy i fajny! Gdyby leciał aktualnie gdzieś to zapewne obejrzałabym ponownie.
5. Dary Anioła : Miasto kości
Clary Fray myśli, że jest normalną nastolatką. Pewnego dnia dowiaduje się całej prawdy o sobie od chłopaka, którego nie znała. Clary musi stać się Nocnym Łowcą. Jej matka nagle zostaje porwana,a dziewczyna chce ją odnaleźć. Pomaga jej w tym Jace - chłopak, który jest w niej zakochany.
Byłam do niego sceptycznie nastawiona, ale po obejrzeniu miałam ochotę na więcej filmów tego typu. Świetny!
oglądałam większość :))
OdpowiedzUsuńplatinumskull.blogspot.com
Intruz super film :) prawie wszystkie filmy oglądałam :)
OdpowiedzUsuńhttp://borawsca.blogspot.no/?m=1
oglądałam dwójeczkę! super film :) pozdrawiam!
OdpowiedzUsuń4 fajny film polecam :)))) zapraszam do mnie http://normalgirl999.blogspot.com/
OdpowiedzUsuńPierwszy film oglądałam,bardzo fajny :D Na temat ostatniego dużo pozytywnych opinii przeczytałam ,więc może się skuszę :)
OdpowiedzUsuńhttp://natss28.blogspot.com
Również polecam 2,3 i 4 film!! Są wspaniałe.
OdpowiedzUsuńByło by mi miło jak byś wpadła na mojego
bloga i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam.4
http://wiktoriaolczak.blogspot.com/2015/10/kacik-czytelniczy.html
1 i 5 kooocham
OdpowiedzUsuńhttp://happinessismytarget.blogspot.com/
Właśnie szukałam czegoś do oglądania. Trafiłam idealnie, przydatny wpis :D
OdpowiedzUsuńhttp://kobietanatchniona.com/pieprzona-solniczka/
Oglądałem!
OdpowiedzUsuńSzczerze polecam :)
Dobrej Nocy!
http://fridayp.blogspot.com/
Czeka mnie wiele do nadrobienia!
OdpowiedzUsuńtoofussy.blogspot.com
Fajne filmy Polecam <3
OdpowiedzUsuńObserwuje i jestem na bieżąco <3
Mój blog<--Klik
Ja uwielbiam wszelkie romansidła, a od dawna w planach mam do obejrzenia P.S. Kocham Cię. Teraz już jestem przekonana, żeby go obejrzeć :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/
ostatnio w telewizji trafiłam na ten film pt."Intruz" i muszę przyznać,że bardzo mi się spodobał,a reszty jeszcze niestety nie miałam okazji obejrzeć,ale na pewno jeszcze zdążę ;)
OdpowiedzUsuńwww.domilovess.blogspot.com
Oglądałam 3 i 4. Bardzo mi się oba podobały, a resztę też musze zobaczyć! :)
OdpowiedzUsuńBlog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Elf'':
http://moooneykills.blogspot.com/2015/10/elf.html
3 i 4 nie widziałam, ale reszta genialna <3
OdpowiedzUsuńZapraszam: www.sylw-photos.blogspot.com
Genialne filmy :)
OdpowiedzUsuńzachęcam do wzięcia udziału w moim konkursie:
-z SHEIN do wygrania $120
http://similarose.blogspot.com/2015/10/halloween-giveaway-120-shein.html
-z ROMWE do wygrania $100
http://similarose.blogspot.com/2015/10/halloween-giveaway-100-romwe.html
Widziałam "Intruza", ale jakoś tyłka mi nie urwało. Może dlatego, że nie czytałam książki. A teraz już nie przeczytam, bo miałabym spoilery z filmu, ech.
OdpowiedzUsuńOglądałam w sumie tylko ten pierwszy :) Wolę książki od filmów :D
OdpowiedzUsuńhttp://byloony.blogspot.com/
Oglądałam Nostalgie anioła bardzo fajny film, który skłania do przemyśleń
OdpowiedzUsuńObserwuje i zapraszam do siebie :)
www.wedlugliska.blogspot.com
żadnego z tych filmów nie widziałam
OdpowiedzUsuńnataliagozdur.blogspot.com <- zapraszam!
Ciekawe propozycje filmów ;)
OdpowiedzUsuńOglądałam tylko 2, muszę resztę zobaczyć
frenzyblack.blogspot.com
Uwielbiam film P.S Kocham Cie: )
OdpowiedzUsuńBardzo chętnie obejze i resztę które ptzedstawilas: *
Oglądałam wszystkie te filmy :) jesli lubisz nie oczywiste kino to polecam Stay ( Zostań) i The Fountain ( Żródło) magia !
OdpowiedzUsuńNostalgię Anioła i PS. Kocham Cię oglądałam. Pierwszy film bardzo ciekawy, jednak drugi, jakoś mnie w sobie nie rozkochał, do tego stopnia bym go obejrzała do końca. Reszta jest mi obca. 4. z chęcią luknę.
OdpowiedzUsuń