5 filmów, które polecam #3
Tropiciele mogił I
Ekipa telewizyjna prowadząca pogram "Tropiciele mogił" postanawia zostać na noc w starym psychiatryku. Nie wiedzą, że zostają uwięzieni. Obejrzałam pierwszą oraz drugą. Pierwsza jest ciekawa, nawet przerażająca. Drugiej natomiast polecić nie mogę, bo była 2/10. Niestety, ale aby zaspokoić ciekawość trzeba także obejrzeć część drugą.
Dziewczyna z tatuażem
Ekranizacja znakomitej powieści Stiega Larssona. Głównymi bohaterami są: Mikael Blomkvist (dziennikarz), w którego wcielił się Daniel Craig oraz Lisbeth Salander( hakerka), którą zagrała Rooney Mara. W połowie filmu - kiedy oboje łączą swoje siły akcja zaczyna się bardziej rozkręcać. Film jest bardzo ciekawy, mroczny, zaskakujący. Zdecydowanie jest on w mojej dziesiątce ulubionych filmów. Na prawdę warto obejrzeć.
Najdłuższa podróż
Szczerze mówiąc włączając ten film byłam przekonana, że będzie to kolejna dosyć nudna ekranizacja o nieszczęśliwej miłości. Na szczęście muszę przyznać, iż myliłam się i to bardzo. Film ten został stworzony na podstawie książki Nicolas'a Sparks'a. Opowiada o miłości dwóch par. Życie jednej z tych par jest przedstawione w retrospekcji. Natomiast drugiej w teraźniejszości. Cholernie się wzruszyłam oglądając ten film. Troszkę żałuję, że nie przeczytałam najpierw książki, ponieważ jak to zawsze bywa - książką lepsza niż film.
Charlie
Głównym bohaterem jest tytułowy Charlie - nastolatek, który pisze listy do swojego wymyślonego przyjaciela. Co zawierają listy? Charlie pisze w listach o swoich problemach, o rodzinie, miłości, przyjaźni, ogółem o swoim życiu. Banalny film czyż nie? Nie. Nie mogę powiedzieć, że doskonały, ale fajny. Gdybym miała okazję to na pewno jeszcze raz obejrzałabym go.
Jeden Dzień
Z pełną pewnością mogę napisać, iż jest to kolejny z moich ulubionych filmów. Zabawny, ciekawy, wzruszający, pouczający. Jest to historia dwóch ludzi - Emmy oraz Dextera. Oboje dostają dyplomy uniwersyteckie po czym spędzają ze sobą noc. Są to osoby zupełnie różniące się od siebie. Zachodzi tu pewien kontrast. On - Pewny siebie, nie przejmujący się niczym .Pragnący być bogatym, podróżującym po świecie mężczyzną, który ma kobiet po pęczki. Ona - nieśmiała jak i ironiczna oraz ambitna kobieta. W filmie jest pokazane ich życie od momentu poznania. Czyli od 15 lipca 1988 roku. Ukazany jest każdy 15 lipca co roku. Jak potoczy się ich życie i co ich będzie łączyć nie zdradzę. Tutaj wyjawię wam niespodziankę. Za miesiąc pojawi się na blogu moja pierwsza recenzja " Jednego Dnia" lecz nie filmu, a książki. Film jest idealny, a książka? Czy to prawda, iż wszystkie książki są lepsze od filmów? Tego dowiecie się za miesiąc.
Tym o to moim ostatnim ulubieńcem kończę post. Życzę wam miłego tygodnia. Do następnego! :)
Świetne recenzje.. Muszę obejrzeć te filmy, bo recenzje są wciągające :**
OdpowiedzUsuńhttp://pisanedlasiebie.blogspot.com/2016/01/miec-swoj-styl.html?m=1
Filmy są ciekawe, a mnie zaciekawiły najbardziej Tropiviele Mogił i Najdłuższa podróż. :)
OdpowiedzUsuńjulia-skorupka.blogspot.com
Chyba postawię dzisiaj na tego "Tropiciela mogił" :)
OdpowiedzUsuńZ polecanych widziałam tylko "Dziewczyna z tatuażem" :)
OdpowiedzUsuńtzanetat.blogspot.com
nie oglądałam żadnego z wymienionych przez Ciebie, muszę to nadrobić bo zapowiadają się świetnie :)
OdpowiedzUsuńZ tych polecanych przez Ciebie widziałam tylko Najdłuższą podróż. Niezwykle przepiękny film..
OdpowiedzUsuńW wolnej chwili zapraszam do siebie:
www.nkfn.pl - KLIK
nie oglądałam zadnego z tych filmów, ale juz niedłygo mam ferie i na pewno na jakiś się skusze, bo bede miała dużo wolnego czasu.
OdpowiedzUsuńhttp://moniqa-blog.blogspot.com/
Oglądałam dziewczynę z tatuażem i najdłuższą podróż. Faktycznie, oba filmy świetne. Co do reszty nie oglądałam, dlatego dopisałam je sobie do listy filmów, które muszę obejrzeć, hahaha.
OdpowiedzUsuńkilla-killaa.blogspot.com
Najdłuższa podróż to jedna z najlepszych ekranizacji Sparksa! :)
OdpowiedzUsuńjamaicantrip97.blogspot.com :)
Super post! :)
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie: aagnesblog.blogsot.com
I na mojego SNAPCHATA : ladyaagnes
Słyszałam tylko o jednym filmie wymienionych przez ciebie. Chętnie je obejrzę.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, annenoele.blogspot.com
Nie oglądałem jeszcze żadnego z w/w filmów , na pewno zajrzę na nie. Bo co weekend szukam i szukam nowych filmów :) Zapraszam do mnie Yourfallsky.blogspot.com
OdpowiedzUsuńWybralas cholernie dobre filmy,polecam również!
OdpowiedzUsuńselfisshgirl.blogspot.com
oglądałam kilka z tych filmów…strasznie podobał mi się Charlie i Najdłuższa Podróż !
OdpowiedzUsuńflawlessbananaa.blogspot.com
Super post, nie widziałam wszystkich filmów, które przedstawiłaś. Jutro obejrzę pierwszy! :)
OdpowiedzUsuńŻadnego z tych filmów nie widziałam, więc jak będę się nudzić, to na pewno skorzystam z Twoich propozycji. :)
OdpowiedzUsuńhttp://pisanewoda.blogspot.com
Wczoraj przesiedziałam cały wieczór w poszukiwaniu ciekawego filmu, aż w końcu oglądnęłam serial, który widziałam już z 10 razy. Teraz napewno chętnie oglądnę kilka z nich ;)
OdpowiedzUsuńhttp://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/
AAAA Logan Lerman <3 Kocham po prostu <3 Film Charlie bardzo mi się podobał, no i główną rolę odgrywał Logan Lerman.
OdpowiedzUsuńmylifeismy47.blogspot.com
Jeszcze nie oglądałam tych filmów, ale teraz mam ferie więc mam czas żeby nadrobić :)
OdpowiedzUsuńObserwuję
Zapraszam do mnie!
Musze nadrobić zaległości bo widziałam tylko jeden film DZIEWCZYNA Z TATUAŻEM. Dobrze, że napisałaś taki post, wybieranie filmów mam już z głowy bo po takiej recenzji na pewno je obejrze ;)
OdpowiedzUsuńhttp://tanieurzadzanieewyz.blogspot.com/
Jeden dzień, Charlie i Dziewczyna z tatuażem oglądałam. Charlie wygrywa u mnie, gdyż po pierwsze jest tam Emma Watson, a fabuła jest wyśmienita.
OdpowiedzUsuńPoza "Dziewczyną z tatuażem" nie znam żadnego z powyższych :) Nie wiem czy je obejrzę, może kiedyś...
OdpowiedzUsuńhttp://mirella-view.blogspot.com/
Wreszcie jakieś filmy, których nie oglądałam :D
OdpowiedzUsuńUwielbiam Charliego to piękny film.Wyzwala cały wachlarz emocji.Naprawdę polecam.
OdpowiedzUsuńhttp://my-point-of-view-on-fashion.blogspot.com