| Oddawanie krwi |




Już od dawna planuję oddać krew.
Dlaczego?
A czemu nie? Jeśli moja krew ma komuś pomóc to z przyjemnością to zrobię. Lubię pomagać innym. To nic nie boli, a sprawi, że poczuję radość. Niestety oddawać krew  można od 18 roku życia. Krew można oddawać co dwa miesiące. 
Kiedy oddasz już krew otrzymasz:

  • 8 tabliczek czekolady
  • Darmowe przejazdy komunikacją miejską
  • Wolny dzień w pracy ( w dniu oddawania krwi )
  • Legitymację Honorowego Dawcy Krwi




Ty też możesz oddawać krew jeśli chcesz. Bezboleśnie komuś pomożesz, co sprawi Ci przyjemność, a dodatkowo na tym zyskasz.
Więcej informacji możesz uzyskać  tutaj:

Komentarze

  1. Ja jak skoncze 18-stke planuje oddawac. Wiem jak bardzo sie to przydaje:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem dawcą od trochę ponad dwóch lat. I nie zgodzę się z tym, że krew można oddawać co 2 miesiące, to wcale tak nie działa. Proponuję dokładnie zapoznać się chociażby ze stroną krwiodawstwa.
    Ale post na + :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiety mogą oddawać krew co 3 miesiące, a mężczyźni co dwa. Informacja sprawdzona :)

      Usuń
  3. Chciałabym oddawać krew, jednak moje nastawienie psychiczne do igieł wszystkiemu przeczy :') Jednak sądzę, że to bardzo dobra rzecz.
    Nominowałam Cię do LBA <3 http://ksiazkiwpiekle.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-zu.html

    Pozdrawiam / ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rownież od 18 planuje oddawac krew ;)
    Mimo, ze zawsze mialam opory nawet przed glupim pobraniem krwi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się cieszę że nie tylko ja o tym napisałem :) #niebadzwampirem oddaj krew :) piękny wpis z którym zgadzam się w 100 % https://waszcziblog.wordpress.com/2016/06/29/oddaj-krew-nie-badz-wampirem/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak skończę 18 lat prawdopodobnie też oddam krew.
    Wspaniały wpis! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. To świetnie, że postanowiłaś oddać krew ;) Kiedy skończę 18 również oddam krew ;D
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuszna decyzja. ;) Ja już mam skończone osiemnaście lat i chciałam oddać krew, ale nie mogłam - powód ważę poniżej 55kg. :( Ale cieszę się, ze jest sporo osób i Ciebie jak widzę, ze nie boisz się oddawać krwi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też myślę o oddaniu krwi:) dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja gdy tylko skończę 18 lat to również będę oddawać krew :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pierwszy raz oddawałam krew w grudniu tamtego roku. :) Dziś napisali do mnie, że potrzebują krwi, ponieważ dużo osób wyjechało na wakacje. Myślę, że to wspaniała rzecz, ponieważ dzięki temu możemy komuś pomóc.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oddawałam krew dwa lata temu zaraz po osiemnastce. Zrobiłam to na razie tylko raz że moja waga była minimalnie wyższa niż ta która obowiązuje i bardzo źle się czułam aż przez tydzień, ale teraz trochę przytyłam i będę mogła oddac po raz drugi ;)
    http://benoele.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio jak bylam na rekolekcjach to można było oddać krew i moja koleżanka się zdecydowała. Dostała całe mnóstwo czekolady. Mówiła też, ze oddawanie krwi nie boli, więc myślę, ze na prawdę warto ;)
    Pozdrawiam
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarze są motywacją do dalszego działania. :)

Popularne posty z tego bloga

| 5 filmów i seriali które polecam #4 |

5 filmów które polecam