3 dobre ćwiczenia na nogi i pośladki



Źródło zdjęć: Tumblr


1. Przysiady

Jest grono ludzi, którzy twierdzą, że przysiady są złe. Czy to prawda? Oczywiście , że nie. Odpowiednio wykonywane przysiady nie wpłynął na nas niekorzystnie.
Tutaj odsyłam was do filmiku, w którym Akop Szostak pokazuje jak wykonywać odpowiednio przysiady.

https://www.youtube.com/watch?v=9zGLa8NmJI0




2. Hip Thrust

Nie jest to nic innego jak wypychanie bioder z obciążeniem lub bez niego. Oczywiście z obciążeniem zapewni nam lepsze efekty.

https://www.youtube.com/watch?v=A8nFGuY77CE




3. Martwy ciąg

Jest to idealne ćwiczenie nie tylko na plecy, ale również na pośladki!




Ale pamiętajcie - Samymi ćwiczeniami nie osiągniecie wymarzonego celu! Nie zapominajcie o odpowiedniej dla was diecie! :)




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Popieram 😊
      Z chęcią wykorzystam niebawem ćwiczenia na pośladki!

      Usuń
  2. Odżywianie odgrywa naprawdę dużą rolę w aktywnym trybie życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż z ciekawości odpaliłam ten filmik z przysiadami, że zobaczyć jak je dobrze robić. Na pewno skorzystam. Laska na pierwszej fotce ma mega figurę, chciałabym taką mieć :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomocny wpis! Naszym postanowieniem noworocznym jest zacząć ćwiczyć i chyba się za to ostro weźmiemy! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam ćwiczyć, a te ćwiczenia podane przez ciebie są mi bardzo dobrze znane. Niestety - nigdy nie miałam diety, nie umiem się jej trzymać. :( Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama po sobie mogę stwierdzić, że ćwiczenia, które tu przedstawiłaś działają, robiłam przez dłuższy okres czasu i jestem mega zadowolona (teraz niestety dłuższy rest przez małą kontuzję). A co do odżywiania, jest drugą częścią naszego sukcesu. :)
    http://beatapilarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Martwe ciągi to trudne techniczne ćwiczenie. Dla początkujących lepiej zacząć wykonywać je troszke później :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam przysiady, sama robie 30 day squad challenge :D Z dietą trochę gorzej, ale jak na początki to nie narzekam, haha

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra motywacja :)
    http://rosjanka-oficjalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa pierwsze wykonywałam i chyba musze do tego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis! Co prawda nie wiem czemu ale wstydzę się robić przysiady na siłowni to jednak dają świetne efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, coś dla mnie :D W szczególności ćwiczenia na pośladki XD Biore się za nie już zaraz! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarze są motywacją do dalszego działania. :)