I Jak dbam o swoje włosy I







Jako że nie pisałam nigdy nic o mojej pielęgnacji na blogu, więc stwierdziłam "czemu nie?". Dużo kobiet chciałoby mieć zdrowe i piękne włosy także mam nadzieję, iż ten post wam się przyda!
Dwa tygodnie temu rozjaśniłam włosy więc szczególnie muszę poświęcić im więcej czasu i je pielęgnować odpowiednio. Jeżeli chcecie, aby na blogu pojawił się post, w jaki sposób rozjaśniłam farbowane, ciemno brązowe włosy na biało-siwe, piszcie w komentarzu! :)

1. Nie suszę włosów kiedy nie jest to potrzebne. Nie widzę sensu, abym miała suszyć przez co i niszczyć włosy, jeżeli się gdzieś nie śpieszę. Suszarkę wyciągam dopiero wtedy kiedy myję je godzinę przed wyjściem gdzieś, a że zazwyczaj myję się rano, więc takie sytuacje nie zdarzają się na szczęście zbyt często. Z prostownicy korzystam raz, może dwa w miesiącu kiedy zamarzą mi się piękne proste włosy ( moje naturalnie są bardzo kręcone).

2. Robię olejowanie włosów co tydzień. Co tydzień robię moją "specjalną miksturę do włosów" z różnych olejków i nie tylko, dzięki czemu moje włosy są miękkie i błyszczące. Dodatkowo codziennie daję im dawkę olejku arganowego przez co są jak gdyby nigdy nie było na nich ani farb ani rozjaśniaczy



3. Nigdy nie śpię w rozpuszczonych i mokrych włosach. Zawsze kiedy kładę się spać to wiąże je w warkocza dzięki czemu podczas kiedy ja zatapiam się w krainie Morfeusza, one mogą bezpiecznie leżeć sobie na poduszce i nie są tak podatne na zniszczenia w tym czasie.

4. Używam szamponów, bez alkoholu. Szampon ma za zadanie zmyć z naszych włosów brud itp., a nie je przeciążać. Dlatego najlepiej jest kupować najzwyklejsze szampony np. z pokrzywy.

5. Co drugie/trzecie mycie daję po zmyciu szamponu na włosy odżywkę na 20-30 minut, po czym spłukuję ją przez minutę ciepłą wodą, a potem do końca zimną. Włosy potrzebują czegoś co je dobrze odżywi, ale też nie można tego robić cały czas, więc odżywkę najlepiej nakładać co drugie mycie na dłuższy czas.

6. Czeszę je 2-3 razy dziennie. Zbyt częste czesanie włosów powoduje zniszczenie struktury naszych włosów i pogarsza ich kondycję, więc najlepiej jest je czesać 2-4 razy dziennie.


                  -----------------------------------------------------------------------------------



Fanpage- https://www.facebook.com/angelikabienn/
Instagram - @konteta
Snapchat- WednesdayA01

Komentarze

  1. Włosy to masz przepiękne *.* Na pewno skorzystam z twoich rad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dbam o włosy bardzo podobnie, szkoda tylko że nie dodałaś zdjęć swoich włosów ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rady :) Z wielu korzystam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarze są motywacją do dalszego działania. :)

Popularne posty z tego bloga

| 5 filmów i seriali które polecam #4 |

5 filmów które polecam