I KOSMETYKI DO CODZIENNEGO MAKIJAŻU I

Często dostaję pytania jakimi kosmetykami wykonuję codzienny makijaż, dlatego postanowiłam, że pokażę Wam tutaj wszystkie te kosmetyki.
Mój codzienny makijaż nie jest mocny. Aktualnie uczęszczam do liceum, więc nie zawsze ograniczam się do pudru, brwi i rzęs. Chcę wam pokazać jakich kosmetyków używam, do najczęściej wykonywanego przeze mnie makijażu.

Najpierw używam zielonej bazy z Kobo, która sprawia, że na twarzy nie widać żadnych zaczerwienień, oraz super trzyma się dzięki niej makijaż.


Korektor z Catrice numer 010 to zdecydowanie podstawa w moim każdym makijażu. Doskonale zakrywa niedoskonałości


Podkład z Loreal'a to według mnie coś cudownego! Zawsze go polecam. Mam odcień 1.N


Zawsze po nałożeniu podkładu używam pudru transparentnego z MySecret. Dzięki niemu mój podkład jest bardzo utrwalony, a twarz nawet po kilku godzinach się nie świeci.


Po pudrowaniu robię konturowanie. Do tego używam bronzera z Kobo, który ma cudowny chłodny odcień dzięki czemu idealnie nadaje się do mojej bardzo jasnej cery. Do rozświetlenia stosuję rozświetlacz z Wibo Diamond



No i teraz coś co wymaga największej uwagi - brwi. Według mnie dobrze zrobione brwi to podstawa i mogłabym spokojnie wyjść na miasto bez podkładu, konturowania i całej reszty, ale brwi muszą być zrobione dobrze. Do tego używam genialnej pomady z AA. Jest mega wydajna, przez co mam ją od roku do teraz  ( Już resztki), a stosuję ją codzienne!



Oczy to coś co bardzo lubię upiększać. Często nakładam po prostu jakieś jaśniejsze brązy na całą powiekę, ale lubię też zaszaleć z cieniami i stworzyć coś ciekawszego. Od czasu do czasu robię również kreski. Ostatnio polubiłam malować linię wodną czarną kredką. Natomiast do rzęs używam niezawodnego tuszu z Eveline, którego odkryłam dzięki mojej przyjaciółce i od tamtego czasu używam tylko i wyłącznie jego


Zawsze na koniec zostawiam usta. Najpierw smaruję je pomadką ochronną z Sylveco, która świetnie je nawilża, a następnie po odczekaniu paru minut nakładam szminkę. Najczęściej jest to płynna pomadka z Golden Rose nr. 16, w której jestem zakochana po uszy!

Tak właśnie wygląda mój codzienny makijaż, a jak wygląda wasz? Ograniczacie się do podkładu i tuszu czy robicie coś więcej z wyglądem waszej twarzy? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam!

Komentarze

  1. Oo moj ulubiony podklad true much <3 uwielbiam go!musze wyprobowac baze z kobo, nigdy nie mialam :D swietny blog! Chetnie obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład z Loreal był moim numerem jeden do momentu kupna innego podkładu w ramach przetestowania. teraz ten jest numerem dwa, a ja rozpływam się nad podkładem z SINSKIN :) Idealny dla mojej cery, z dopasowanym odcieniem. Jeśli będziesz miała okazję go wypróbować - polecam i jestem ciekawa opinii :)
    Mój codzienny makijaż to najczęściej podkład, korektor, puder, lekki róż, brwi, rzęsy, jakiś nudziak na oczy - taki naturalny, nie za mocny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie mogę kupić zieloną bazę z kobo? Czy działa ona także na zaczerwienienia spowodowane emocjami np. zawstydzeniem czy tylko te wynikające z natury naszej cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynikające z natury ;-) Możesz ją kupić w Naturze

      Usuń
  4. Bardzo lubię używać kosmetyków z kobo, szczególnie szminek! ♥
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pare z tych produktow znam i sprawdzaja sie swietnie!
    Pozdrawiam cieplutko

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarze są motywacją do dalszego działania. :)

Popularne posty z tego bloga

| 5 filmów i seriali które polecam #4 |

5 filmów które polecam