I PORANNA RUTYNA PODCZAS DNI SZKOLNYCH I

Cześć i czołem po dłuższej przerwie!
Czemu mnie tutaj tak długi czas nie było? Bo tak. Nie będę kłamać,po prostu mi się nie chciało. Jestem teraz w liceum i mam bardzo dużo nauki i nie ukrywając kiedy mam wolny czas to wolę porozmawiać z chłopakiem, poczytać książki lub coś obejrzeć niż ślęczeć nad laptopem, ale... 
przez całą tą przerwę od bloga czułam cholerną pustkę i brakowało mi pisania. Dlatego też postanowiłam, że wrócę. Tym bardziej, że coraz więcej osób ogląda moje gadane snapy ( snap gadany - angelikabien02) i chciałabym, abyście mogli wrócić do rzeczy, o których mówię na snapie. Mam nadzieję, że wszytko będzie ok. Mam zamiar wstawiać tutaj posty co tydzień w piątki oraz odpowiadać na KAŻDY komentarz Przechodząc do głównej tematyki tego posta. Zawsze uwielbiałam oglądać filmiki na YT o porannych lub wieczornych rutynach - dosłownie kocham to robić! Dlatego postanowiłam, że napiszę tutaj moją poranną rutynę podczas dni szkolnych :-)




Zazwyczaj budzę się o 5:30 dzięki czemu mam bardzo dużo czasu niczym wyjadę do szkoły. Czemu tak wcześnie wstaje? Po prostu nie lubię się śpieszyć.

Pierwsze co robię po obudzeniu się to wyłączam budzik i idę do toalety. Tam myję moje pędzle oraz robię poranną pielęgnację twarzy. Oczyszczam twarz mleczkiem z Nivea oraz spryskuję tonikiem różanym z Evree. Po porannej toalecie idę zrobić śniadanie i gorącą owocową herbatę. Najczęściej są to płatki z mlekiem.

Kiedy skończę jeść to lecę myć zęby, a po ich dokładnym umyci ubieram się w ciuchy, które zawsze przygotowuję wieczorem, aby rano nie tracić na to czasu. Po podstawowych porannych czynnościach czas na makijaż! Robię go zazwyczaj przy mojej muzyce na Spotify. To zazwyczaj zajmuje mi najwięcej czasu,ponieważ jeżeli chodzi o malowanie się to zawsze muszę zrobić to z jak największą dokładnością.

Do szkoły staram się malować delikatnie, ale muszę przyznać, że kocham malować usta i ładnie je uwydatniać! Pamiętajmy, że kobiety kochają podkreślać to co w nich najlepsze ;-)
Gdy zostanie mi trochę czasu to lubię położyć się jeszcze chwilkę w łóżku pod ciepłą kołderką i poprzeglądać Snapa lub Instagrama.

Tak właśnie wygląda moja poranna rutyna :-) 
Mam nadzieję, że spodobał wam się post! Piszcie w komentarzach, jeżeli chcecie post z wieczorną rutyną 💕💭



Komentarze

  1. Hm może dodaj jeśli chcesz, a może zaoszczędzici pora czas i zamiast makjarzu to wystarczy lekko usta podkreślić i do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym zaoszczędzić ten czas, ale nie chcę. Lubię się malować i sprawia mi to przyjemność ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja również wolę wstać wcześniej niż robić wszystko jak najszybciej. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooo! Zazdroszczę determinacji we wczesnym wstawaniu. Ja lubię się śpieszyć bo lepiej mi wszystko wychodzi (ehhh taki dziwny ja)
    Bardzo ciekawie przedstawiony dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wstaję do szkoły o 5, bo mam autobus o 5.50, ale też nie lubię się spieszyć, więc robię wszystko powoli. Chętnie przeczytałabym posta o wieczornej rutynie! I nie przejmuj się, mi też się często nie chce nic dodawać na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w tym odcieniu szminki. Zgadzam się z tym, ze lepiej wstać wcześniej i wszystko porobić powoli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze , że wróciłaś z chęcią będę czytała kolejne posty :)
    Ja zazwyczaj wstaje o 6 , idę do łazienki , tam poranna toaleta/makijaż a pózniej śniadanie , zazwyczaj u mnie króluje owsianka z różnymi dodatkami , pozniej ubieram się i jadę do szkoły :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tyle razy jadłam owsianki i jakoś nie mogę się do nich za bardzo przekonać :(
      Dlatego u mnie na śniadanie zazwyczaj królują kanapki lub jajecznica :-)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Gdy chodziłam do szkoły wstawałam o piątej a z domu wychodziłam o 7 i szłam na autobus :) teraz wygląda to inaczej bo pracuję a nie zawsze mam na rano, bo często na popołudnie :) więc ja mogłabym napisać zamiast "poranna rutyna" "rutyna przed pracą" :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas dokonuje zmian 😌
      Pozdrawiam również!❤❤

      Usuń
  8. Co jak co, ale idealnie zgrałyśmy się z poranną rutyną :D
    5.30 - to idealny czas na pobudkę, o spóźnieniu w szkole nie ma nawet mowy.
    Zakochałam się w Twoich włosach - ich odcień wymiata!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie wyglądasz;d ja wstaje o 5.45 i zbieram sie jakas godzinke do roboty ale i tak sie prawie nie wyrabiam😂

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam do wspólnej obserwacji❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Dlatego ja wstaję dwie godziny przed wyjazdem :-D

      Usuń
  10. Ja też lubie się malować :D choć z rana nigdy mi się nie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne włoski! U mnie śniadanie to podstawa, też nie lubię się śpieszyć, no i oszczędzam czas przygotowując ubrania dzień wcześniej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja rutyna wygląda całkiem podobnie...tyle, że nie umiałabym wstać o 5:30 i nie jem płatków z mlekiem :D
    Pozdrawiam :)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarze są motywacją do dalszego działania. :)

Popularne posty z tego bloga

| 5 filmów i seriali które polecam #4 |

5 filmów które polecam