5 filmów które polecam
KOBIETA W CZERNI
Horror. Nie byłam do niego przekonana , początek filmu był totalnie nudny lecz wytrwałam do końca i nie żałowałam. Mało jest horrorów , których się bałam, ale muszę przyznać że w niektórych momentach tego filmu byłam nawet przerażona. W połowie filmu akcja się rozkręca, natomiast końcówka całkowicie mnie zszokowała lecz nie była ona zła :)
KWIAT PUSTYNI
Biografia. Bardzo wstrząsająca. Oglądając ją można uświadomić sobie jak niektórzy ludzie cierpią oraz że nasze niektóre problemy są NICZYM w porównaniu do niektórych. Nie spodziewałam się że będzie ona taka genialna.
DLA CIEBIE WSZYSTKO
Dramat. Film bardzo pouczajacy, przynajmniej dla mnie. W jaki sposób mnie pouczył? Po prostu uzmyslowił mi iż trzeba korzystać z życia. Nie można się bać oraz bronić przed własnymi uczuciami. Na prawdę świetny film wart polecenia
SINISTER
Horror. Dla mnie nie straszny, ale muszę przyznać , że bardzo fajny i ciekawy. Jeśli komuś się nudzi, a boi się horrorów to spokojnie może go obejrzeć :)
NOW IS GOOD
Dramat. Kolejny dający do myślenia film ukazujący dziewczynę chorą na raka mająca listę rzeczy, które chce zrobić przed śmiercią. Spotyka chłopaka , zakochują się w sobie itd. Pewnie myślicie że kolejny beznadziejny film,sama po przeczytaniu kilku recenzji tak myślałam lecz muszę przyznać iż się bardzo myliłam
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
Mam nadzieję, że post się spodobał :)
Miłych wakacji i do następnego! :D
Oglądałam "dla Ciebie wszystko", według mnie wspaniały film, jeden z kilku moich ulubieńców! :)
OdpowiedzUsuńconowegoumarty.blogspot.com
Oglądałam "sinister" oraz "kwiat pustyni" - na tym drugim ryczałam jak głupia, ale mogę stwierdzić, że ten film jest przepiękny, cudowny.
OdpowiedzUsuńOglądałam tylko "Kwiat pustyni", ale reszta jest na mojej liście do obejrzenia ;)
OdpowiedzUsuńtoofussy.blogspot.com
Oglądałam wszystko, oprócz "Kobiety w czerni" i wszystko jest godne polecenia ;')
OdpowiedzUsuńMój blog - klik! ♥
Na pewno obejrzę 'Now is good', wielkie dzięki za ten post, oby takich więcej :)!
OdpowiedzUsuńhttp://ominion102.blogspot.com/
Kwiat pustyni to niesamowity film, po prostu genialny i wzruszający :)
OdpowiedzUsuńOglądałam również sinistera ( w szkole po konkursie ortograficznym xd) i jest strasznie przewidywalny :/ z góry wiedziałam, co się stanie :P
aniapodlecka.blogspot.com
Natchniona Słowami
Żadnego z nich nigdy nie oglądałam, ale na dramaty się skuszę, horrory ominę wielkim łukiem :D/
OdpowiedzUsuńhttp://moment-at-the-photo.blogspot.com/2015/07/wishlist.html
dzis wlasnie bede mial czas cos obejrzec, www.krystianwojtowicz.pl, zapraszam do siebie, przy zapisie masz ebooka
OdpowiedzUsuńMusze obejrzeć "Now is good" :)
OdpowiedzUsuńrilseee.blogspot.com
Ani jednego z tych filmów nie oglądałam ale zapowiadają się bardzo ciekawie. Chyba aż się na nie skuszę ;)
OdpowiedzUsuńhttp://zaliamoon.blogspot.com
Teraz już wiem co będę robić wieczorem...
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie http://33happy33.blogspot.com/
Oglądałam Now is good i Kwiat pustyni. Świetne filmy!
OdpowiedzUsuńclaudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
KANAŁ NA YT
hmm może coś obejrzę, bo właśnie myślę nad jakimś fajnym filmem na ten wieczór ;) haha
OdpowiedzUsuńhttp://karik-karik.blogspot.com/
Sinster i Kobietę w Czerni oglądałąm, to drugie nie wywarło na mnie takich emocji jak pierwsze. Może dlatego, że jestem bardziej fanką horrorów ostrzejszych (?) :D
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Moj Blog - KLIK !:)
uwielbiam horrory :)
OdpowiedzUsuńa z nowości polecam Ted2, można się pośmiać :)
zapraszam do mnie :*
http://martienna.blogspot.com/2015/07/soooo-hot.html
Kobieta w czerni, Sinister... Oj chciałabym zobaczyć więcej takich Twoich propozycji ! :)
OdpowiedzUsuńNie oglądałam żadnego z tych filmów, będę miała zajęcie na najbliższe kilka dni :)
OdpowiedzUsuńhttp://marrie-blog.blogspot.com/
Uwielbiam oglądać filmy. Sinister bardzo mi się podobał, to według mnie jeden z lepszych horrorów :3
OdpowiedzUsuńPo twoim opisie widzę, że jesteśmy do siebie podobne, haha :D
Obserwuję ;)
http://doskonalyczytelnik.blogspot.com/
Uwielbiam film " Dla ciebie wszystko" <3 W niektórych momentach strasznie płakałam.
OdpowiedzUsuńhttp://belief-hope-and-love.blogspot.com/
"Now is good" oglądała i bardzo mi się podobał! :)
OdpowiedzUsuńŻadnego z tych filmów nie oglądałam, ale przynajmniej będę co miała robić w wakacyjne wieczory :)
OdpowiedzUsuńObserwuję ;)
http://ja-latam.blogspot.com
Oglądałam tylko ,,Now od Good' i rownież uważam ze jest godny polecenia:)
OdpowiedzUsuńhttp://olily-blog.blogspot.com/
Szczerze mówiąc, nie oglądałam ani jednego. Muszę nadrobić zaległości ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
Kasia z http://rymowanemysli.blogspot.com/
Żadnego nie oglądalam, ale bardzo zaciekawił mnie pierwszy twojej listy ^^
OdpowiedzUsuńhttp://yukinephoto.blogspot.com/
"Kwiat pustyni" bardzo mnie wzruszył. Lubię horrory, więc na pewno wybiorę którąś z Twoich propozycji^^
OdpowiedzUsuńObserwuję.
http://natasiak.blogspot.com/2015/07/magyarorszag.html
Właśnie skończyłam czytać "Kwiat pustyni" i po prostu zakochałam się, wieczorem mam zamiar właśnie obejrzeć ekranizację.
OdpowiedzUsuńZ resztą twoich ulubieńcy również się zgadzam.
Nominowałam Cię do LBA na moim blogu: http://zuziablog16.blogspot.com/
Wszystkie filmy widziałam, również polecam :-)
OdpowiedzUsuńJa najbardziej z tych filmów polecam "Now is good" Naprawdę świetny film ; D
OdpowiedzUsuńlapkawgore.blogspot.com
Obejrzałam wszystkie te filmy, jednak Dla Ciebie wszystko nie polecam. Dlaczego ? Bo to taki monotonny już melodramat który powstał na podstawie powieści Sparksa. Gdy zaczynam oglądać film i widze napis ze Sparks napisał taką książke to obstawiam: albo zginie jedna osoba, albo obydwie. I oglądając ten film tez przczuwałam kto zginie.
OdpowiedzUsuńZapraszam również do siebie na serie kinomaniakowo. Moje recenzje filmow
http://paulisiowe-love.blogspot.com/search/label/kinomania
Z tych filmów oglądałam jedynie Kobietę w czerni i bardzo mi się podobał:)
OdpowiedzUsuńŻadnego z tych filmów nie oglądałam, ale chyba muszę nadrobić zaległości.
OdpowiedzUsuńPolecam Ci Iluzjonistę - jak dla mnie mega :D
http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com
Oprócz horrorów oglądałam wszystkie i rzeczywiście to dobre filmy, mnie też albo poruszył, albo zaciekawiły i pozostawiły z wieloma przemyśleniami:) Horrorów nie oglądam, bo potem nie mogę spać;p
OdpowiedzUsuńTak.. Kwiat pustyni. Niezwykły film, niezwykła książka. Polecam również Nostalgie anioła (zarówno ksiązkę jak i film).
OdpowiedzUsuńW wolnej chwili zapraszam do siebie:
http://niekoffanaa.blogspot.com - KLIK
FACEBOOK - KLIK || INSTAGRAM - KLIK ;)
Now is good mnie przekonuje. To chyba coś dla mnie. Wydaje się być podobne do gwiazd naszych wina - jednak w tym przypadku czytałam pierwszą książkę i film jak to zwykle bywa w takich przypadkach nie spodobał mi się - dużo niedociągnięć. Ale książka była mega. I myślę, że film o podobnej tematyce, którego nie będę mogła porównać do książki może być całkiem niezły. :)
OdpowiedzUsuńhttp://whatisinthehat.blogspot.com/
dosc dlugo zabieralam sie do filmu pt : dla ciebie wszystko ;) , ale Twoj opis mnie zainteresowal i juz dzis o obejrze ;)
OdpowiedzUsuńkwiat pustyni tez bym polecila - piekny film
http://only-extremely.blogspot.co.uk/2015/07/moje-wszatko-inne.html
Oglądałam tylko "Dla ciebie wszystko" i "Kwiat pustyni". Świetne filmy. *w* Nowy post, zapraszam -› Klik! POZDRAWIAM! ;))
OdpowiedzUsuńNic z tego nie oglądałam ale filmy nie są w moim klimacie :). Piękny design bloga !
OdpowiedzUsuńhttp://dziewczynaodkrywaswiatposwojemu.blogspot.com/
Oglądałam "Kwiat Pustyni". I muszę przyznać, że ten film naprawdę jest warty polecenia. Pokazuje jak kobiety w Afryce cierpią. A my tutaj nawet nie mamy o tym pojęcia. Przecież to o co chodzi w tym filmie, dzieję się w Afryce nadal, i nikt nie potrafi tego powstrzymać. Oglądałam również "Dla ciebie wszystko" obejrzałam go tylko dlatego, że jest on na podstawie książki Nicholasa Sparksa. I tak średnio mi się podobał. Fabuła ciekawa tylko obsada aktorska powinna być inna. Chyba dlatego ten film mi się nie podoba.
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie http://poprostukllaudia.blogspot.com/
Miałam przyjemność obejrzenia "Kwiat Pustyni". Jest to mój ukochany film, ponieważ zrobił na mnie nie małe wrażenie. Trzyma w napięciu i jest bardzo wzruszający. Ta opowieść o dziewczynie otwiera ludziom oczy na pewne sprawy. Warto go obejrzeć.
OdpowiedzUsuń+ Bardzo ciekawy post :) Chętnie zabiorę się za obejrzenie "Dla Ciebie Wszystko".
Pozdrawiam gorąco.
W końcu bede miala co oglądać ;* świetny post :)
OdpowiedzUsuńhttp://gabriellaaa6.blogspot.com/
Wstyd mi sie przyznac, nie ogladalam ani jednego..
OdpowiedzUsuńZ wymienionych filmów oglądałam tyko "Now is good" i również go polecam, świetny jest!
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, M ♥
O, chyba obejrzę "Kwiat Pustyni", lubię takie filmy, gdzie są dramaty. :)
OdpowiedzUsuńŚwietny blog, ciekawy bardzo. :3
świetny post!! zapraszam do siebie fashionimpairment.blogspot.com
OdpowiedzUsuńświetny post , blog również cudo *-*
OdpowiedzUsuńhttp://olussblog.blogspot.com/
"Kobieta w czerni" wygrywa, bowiem kocham Daniela :D <3 Nie no uwielbiam Go. Film natomiast jest na początku dość nudny, a później?!.....szok, świetny.
OdpowiedzUsuń