I WYWIAD I KLAUDIA MODELSKA





Witam! Jestem Klaudia z bloga www.klaudia-modelska.blogspot.com. Mam niecałe 16 lat i teraz idę do LO na profil z rozszerzoną matematyką i fizyką. Interesuję się modą, fotografią, rysunkiem, grą na gitarze oraz blogowaniem. Jestem także organizatorką snapchata bloggerskiego @beauty_bloggers. Starałam się dość ciekawie odpowiedzieć na wszystkie pytania, żeby zachęcić Was do czytania mojego bloga.

1. Prowadziłaś wcześniej jeszcze jakieś blogi czy ten aktualny był tym pierwszym?

Wcześniej miałam bardzo dużo blogów. Pierwszy był o wszystkim. Na drugim można było znaleźć moje rysunki oraz opisy do nich. Z czasem jednak zapragnęłam wyrażać siebie. Założyłam stronę, na której można było zobaczyć posty dotyczące mody i życia osobistego. Cała szkoła się dowiedziała i wychowawczyni kazała mi usunąć tego bloga, bo w innym wypadku obniży mi zachowanie. Tak też zrobiłam, ale jakieś 2 tygodnie później miałam kolejnego pod innym adresem. Ukrywałam go przed znajomymi. Prowadziłam go jakiś rok i zakończyłam działalność na nim. Dlaczego? Nie pamiętam. Ostatnią stroną jest ta, którą możecie czytać obecnie. Staram się, aby każdy post był dopięty na ostatni guzik. Gdybym od początku miała jednego bloga, to miałabym znacznie większą ilość obserwatorów. Mówi się trudno.
2. Z tego co zauważyłam rysujesz, Od jak dawna to robisz?
Rysuję, odkąd pamiętam. Gdy byłam malutka, malowałam małe bazgroły na kartce. Z każdym rokiem wychodziło mi to coraz lepiej. Potem zaczęłam działalność na Lilla Lou. Byłam projektantką miesiąca (chyba listopada) oraz prowadziłam ich bloga. Wygrałam także dużo konkursów. Chciałam iść nawet do szkoły plastycznej, ale jednak zdecydowałam się na zwykłe LO. Wiążę z tym przyszłość, ponieważ kiedyś chciałabym być architektem wnętrz.


3. Mieszkałaś wcześniej w Szwecji? Jeżeli tak to ile lat oraz czy chciałabyś nadal tam mieszkać? Żałujesz powrotu do Polski? A jeżeli tam nie mieszkałaś to czy chciałabyś?
Moi rodzice tam pracowali i pracują nadal. Jeździłam tam od malutkiego. Gdy byłam mniejsza, w Polsce przebywałam jedynie w zimę. Kiedy podrosłam spytali się mnie, gdzie chcę się uczyć i mieszkać. Wybrałam swoją ojczyznę. Gdybym 10 lat temu wybrała Szwecję, moje życie wyglądałoby inaczej. Może nawet nie byłabym bloggerką. Nie czuję jakiegoś zachwytu, gdy tam jeżdżę teraz na całe wakacje (każdego roku), ponieważ dla mnie to już jest nudne. Nie żałuję chwil przebytych w Szwecji, ale zdecydowanie wolę być w Polsce. Mimo wszystko czuję się w połowie Szwedką. 
4. Dużo osób zachęca Cię do nagrywania filmików na YT. Masz zamiar to zrobić?
Chciałabym, jednak nie zamierzam dodawać na YT byle czego. Nie umiem jeszcze montować filmów, także nie wiem, kiedy to nastąpi. Nie mam też kamery, a filmy kręcone telefonem to średnie rozwiązanie. Nie mam Iphone'a, więc jakość byłaby gorsza. W przyszłości na pewno zobaczycie mnie na YT, ale kiedy? Nawet sama nie wiem.
5. Wolisz pisać posty czy robić zdjęcia do nich?
Wydaje mi się, że robić zdjęcia. To one przyciągają uwagę do posta. Mogę też później wykorzystać je na instagrama @keyshulaa, więc jest więcej korzyści. Jednak... Zdjęcia przyciągają, a treść zatrzymuję czytelnika na dłużej, choćby przez obserwację. Obie sprawy są ważne.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

| 5 filmów i seriali które polecam #4 |

5 filmów które polecam